Chiptuning DPF EGR Adblue Soft De Putere Anulare Imobilizator Ecu Auto
Adaugat la 02:25, 24 Noiembrie 2024
Ore de deschidere: În fiecare zi 24/7
Experienta: 7-9 ani
Descriere
Ne gasiti si pe Facebook: LMR Auto Diagnoza - ChipTuning - Electrica (acolo puteti vedea cateva din lucrarile noastre).
Avem mai multe puncte de lucru in Bucuresti, Ilfov, Arges, Dambovita si Teleorman
Detinem multiple diagnoze multimarca si dedicate pentru fiecare brand auto, interfete chiptuning, programatoare auto etc
Cerem si oferim seriozitate, nu aruncam cu cifre din "burta" si avem preturi de bun simt.
- Suntem parteneri BHPperformance iar softul de putere este costumizat special pentru masina dumneavoastra. Se copiaza softul de
pe masina, se modifica, se rescrie. Nu folosim softuri deja modificate de pe alte masini.
Cateva din serviciile pe care le oferim:
- Chiptuning Stage 1, 2
- remediere probleme clapete admisie
- reparatie modul lumini Bmw FRM
- Hot Start - Pornire grea la cald ( Gama VAG - Audi, Skoda, VW, Seat, Volkswagen )
- Eliminare Power Reduction
- remediere probleme Adblue
- remediere probleme clapeta acceleratie
- remediere probleme imobilizator
- clonare calculator / ecu
- codari / adaptari
- activare / dezactivare functii gen needle sweep, start stop. coming home etc
- resoftare / remapare ecu pentru a rezolva diverse probleme
- eliminare limita viteza
- programare / imperechere pompe injectie Ford
- programare / imperechere pompe injectie Opel
- Adaptare ceasuri de bord ( Gama VAG - Audi, Skoda, VW, Seat, Volkswagen )
Înainte de a scrie noul soft se efectueaza o diagnoza gratuita pentru a vedea parametrii masinii.
Chiptuning-ul este un proces de optimizare a software-ului unitatii de comanda a motorului. Diversi parametric cum ar fi
cantitatea de combustibil sau momentul aprinderii, limitatoare de cuplu, presiune turbosuflanta vor fi ajustati - fara nicio
interventie mecanica - intr-un mod optim in urma efectuarii acestui proces.
Puterea sa mareste în functie de parametrii masinii.
Cresterea de putere difera in functie de modelul masinii ( intre 20 si 40% )
Motorul va trage cu putere de la turatii mai joase decât înainte
Motorul se tureaza mai repede.
Softurile de putere se fac fara a pune în pericol componentele masinii si fara fum negru.