Coordonator Call Center

Adaugat la 06:22, 18 Ianuarie 2025
Nivelul de experienta: Entry-level (< 2ani) Tip contract: Perioada nedeterminata Mobilitatea postului: Locatie stabila Tip job: Full time Recrutare la distanta: Program si in weekend: Munca in schimburi: Program flexibil: Salariu: Запрошуємо людей з України (Oamenii din Ucraina sunt bineveniti):

Descriere

Cerințe:

* Experiență anterioară relevanta de coordonare a unei echipe (experienta in Call-Center reprezinta un avantaj);

* Atentie la detalii, seriozitate si punctualitate;

* Foarte bune abilitati de comunicare, leadership si ascultare activa;

* Persoana rabdatoare, cu bune capacitati de planificare, organizare;

* Capacitate de analiza si sinteza, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor;

* Rezistenta la rutina si stres: abilitatea de a ramane calm si controlat in diverse situatii;

* Bune cunostinte de lucru in Word si Excel;

* Adaptare la stiluri de lucru si deschidere la schimbari.

Condiții:

* Salariu motivant + tichete de masa;

* Contract de munca pe perioadă nedeterminată;

* Oportunitatea de a lucra în cadrul uneia dintre cele mai dinamice companii locale (Top 3 judetean - restaurante Constanta).

Responsabilități:

* Monitorizeaza si dezvolta activitatea si rezultatele personalului din subordine;

* Se asigura ca solicitarile clientior sunt tratate intr-o maniera profesionista si se solutioneaza reclamatiile;

* Planifica si monitorizeaza prezenta la serviciu a angajatilor din subordine;

* Intocmeste raportarile interne;

* Asigura legătura între echipa coordonata si celelalte departamente ale companiei;

* Verifica respectarea regulamentelor, procedurilor, politicilor si instructiunilor de lucru ale angajatilor din subordine;

* Formeaza personalul din subordine, propune sanctiunile in cazul neindeplinirii responsabilitatilor;

* Participa la preluarea apelurilor telefonice;

* Realizeaza sarcinile de inchidere zi.

Contacteaza-ne la 07********45;
Se incarca pagina