Curatare Filtru Particule Diesel - Curatare DPF MONTARE / DEMONTARE
Adaugat la 14:59, 23 Noiembrie 2024
Ore de deschidere: În fiecare zi 24/7
Experienta: Mai mult de 10 ani
Tipuri de servicii: Mecanica
Serviciu de urgenta:
Garantie:
Posibilitate de finantare:
Descriere
Curatare profesionala de filtre DPF/FAP
Preturile serviciilor noastre sunt :
Curatare filtrului de particule
_
> Autoturism : 0300 0350 350 04 50 0400 550 02 50 500 0350 550 50 50 lei
> Curatare EGR - Pret in functie de complexiate
> Curatare clapeta admisie - Pret in functie de complexiate
>Curatare galerie admisie – Pret in functie de complexitate
>Curatare supape – wallnut blasting: de la 400 lei (nu include curatare galerie admisie)
> Inlocuire senzor presiune diferentiala (manopera + resetare + verificare): 50 lei
> Inlocuire senzor temperatura gaze evacuare(manopera):0100 250 12 95 %
In cazul in care nu suntem multumiti de rezultatul curatarii ( nivelul de curatare este foarte scazut ) NU PLATITI NIMIC.
Curatare filtrului de particule se face in cadrul societatii noastre prin doua metode , ambele acreditate de membrii OEM,
respectiv curatarea termica si curatarea mecanico-chimica cere se poate face dupa curatarea termica .
Exista solutii chimice, de intretinere, unele dintre ele fiind foarte bune dar aceste solutii trebuiau folosite inainte de
aparitia erorii, de mersul greoi sau toate celalate simptome.
! IN ATENTIA DVS !! - Nu apelati pentru curatarea filtrului la oricine pentru ca si in cazul profesionistilor exista riscul ca
acesta sa nu se curete, in cazul amatorilor probabil sansa de reusita tinde catre ZERO.
Cum se infunda filtrul DPF?
De obicei, filtrele DPF se infunda atunci cand o masina diesel circula exclusiv in mediul urban, la viteze mici. Cand un sofer
accelereaza doar pana la 1500-2000 de ture, in reprize scurte, filtrul nu are timp sa se curete. Daca insa, cel putin o data pe
luna, masina aceea ar iesi la drum intins, unde motorul sa mearga in regim de peste 3000 rpm, filtrul s-ar incinge mai tare si
s-ar curata mai usor, fara sa se ajunga la infundarea lui completa.
Ce se intampla cand mergem cu filtrul DPF infundat?
O masina care merge cu filtrul DPF infundat va merge prost. Pentru ca gazele de evacuare nu mai au pe unde sa treaca in circuitul
de esapament, fiind blocate de orificiile infundate ale filtrului DPF, calculatorul isi da seama de acest lucru si baga masina in
"safe mode" sau "limp mode". Adica intr-un mod care nu te lasa sa treci de 1200 turatie, dar in care motorul merge. Destul incat
sa ajungi la un service. Evident, aici vorbim de situatia in care ti se aprinde martorul luminos in bord si tu nu iei masuri,
adica nu te pui la drum intins ca filtrul sa se regenereze. Ideea este ca daca ti se aprinde martorul "DPF infundat", trebuie in
cel mai scurt timp sa treci la regenerarea sau inlocuirea lui. Daca nu, masina va intra in mod de avarie si va consuma extrem de
multa motorina, iar mersul acesta v-a afecta si alte piese vitale si foarte scumpe cum ar fi turbina, EGR-ul senzorii de presiune
motor etc.