Incarcare freon auto R134a, Brasov la domiciliu igienizare gratis
Adaugat la 18:51, 26 Decembrie 2024
Experienta: Mai mult de 10 ani
Posibilitate de finantare:
Serviciu de urgenta:
Garantie:
Descriere
Contact 0-7*2+4 *1-7:3 8+1*3 - Program zilnic 08 - 20 pace
Frigotehnist cu vechime
30 lei / 100 gr , ( diagnoza , deshidratarea instalației 40-60 minute in funcție de gradul blocajului , test cu presiune uscata
,manopera ,detecția electronica a fisurilor și porilor din instalație , echilibrarea instalației , desfundare filtru, igienizare ,
ulei frigotehnic , freon0134 500 600gr toate auto)
Atentie, cantarirea freonului necesar in fata clientului !!!
Bonus!!! Tratament bacterian cu solutie de argint coloidal .
Freonul nu se recupereaza nu se completeaza pt ca conține umiditate și blocheaza instalația, trebuie umpluta cu freon virgin ,
altfel pierdeți compresorul.
Daca doresti sa ai frig in autoturism , apeleaza la un frigotehnist calificat cu manopera clasica si dedicata frigotehnistilor
(manometre ,pompa vacum de putere, scule clasice etc) .
Solutia gel sigilant, pentru tratarea porilor aluminiului imbatranit de vreme , supapelor,clapetilor de compresor, intretinerea
instalatiei de frig etc. .
Retineti ca la nici un autoturism, climatizarea nu functioneaza identic cu acelasi model auto , datorita uzurii. Din acest motiv ,
procedeul de incarcare si echilibrare cu freon a instalatiei de climatizare se face manual urmarind pasiI de mai jos.
--- 1.Verificarea valvelor de servisare ,daca au ventilele stranse .
--- 2.Conectarea manometrelor la instalatie,verificarea presiunii la care se gaseste instalatia in momentul respectiv, de preferat
ar fi sa fie acolo macar 1 bar, posesorul auto poate respira usurat in momentul acela pt ca exista sansa de a avea o clima
sezoniera,daca manometrele ne arata cifra 0 cum e mai rau,se introduce presiune pozitiva ,3-5 minute sa se verifice cat de mult
tine presiunea si pe unde pierde .
---3.Verificarea compresorului daca functioneaza aspiratia si impingerea si sunt in parametrii,compresoarele se uzeaza diferit pot
fii pe aspiratie,impingere si stadiul final cand nu mai exista potential intre cele doua si sunt egale. Introducerea unei
cantitati de ulei de compresor(optional), si de freon , pentru a verifica daca compresorul functioneaza sau e blocat.
---4.Verificarea ventilatoarelor de la condensator daca functioneaza subracirea agentului refrigerant.
---5.Verificarea filtrului deshidrator, daca e blocat (infundat) se trece la deblocarea lui 10-20 minute,se verifica cu
manometrele daca viteza este egala intre cele 2 ceasuri.,daca nu ,se schimba.
Desfundarea gratis a filtrului deshidrator ,(daca e umflat de apa ), prin metoda specifica, evitati inlocuirea lui pe bani +
manopera.
Cand filtrul deshidrator incepe sa se incarce cu umiditate se produce o strangulare a instalatiei pana la blocarea circulatiei
uleiului frigorific si a freonului si atunci compresorul va avea de suferit.Uleiul si freonul au cale comuna,compresorul e rotativ
cu clapeti si nu detine baie de ulei sau pompa de ungere. Incarcarea cu umiditate a filtrului deshidrator si blocarea lui se
produce datorita imbatranirii condensatorului, prin microporii care au inceput sa apara,a garniturilor imbatranite de pe
compresor,radiator,blocul de laminare,inbinari mecanice intre conductele de aluminiu si conductele de cauciuc.
Garniturile au un mediu de functionare dur,temperaturi mari ,vibratii mari si presiuni mari care in timp duc la degradare, lipsa
etansietatii.
Rolul filtrului deshidrator este sa retina apa din instalatia frigorifica,prezenta apei in evaporator ar duce la formarea de
blocuri de gheata , blocarea instalatiei si distrugerea evaporatorului din bordul auto.
--- 6. Vacumarea cu o pompa puternica profesionala (presiune negativa) a instalatiei de AC 10 minute si stabilirea duratei de
pierdere a presiunii din instalatie , prin microfisurile sau porii formati in timp.Acestea daca au dimensiunea sub 0,4 mm se pot
obtura prin metoda specifica a frigotehniei.
--- 7. Verificarea instalatiei cu detectorul de scapari de freon
---8. Refacerea vacumului
--- 9. Echilibrarea si umplerea instalatiei.
Procedura de constatare ( costa NIMIC ),daca aceasta procedura are succes intra in pretul de echilibrare standard cu totul .
Folosesc bateria de manometre profesionala iar interpretarea valorilor de pe manometrul de presiuni joase , coroborat cu
manometrul de presiuni inalte , termometru + experienta , ne spun urmatoarele:
- compresor blocat
-senzorul de temperatura defect
- presostat defect
- filtru deshidrator colmatat
- fisuri pe instalatie
- uzura compresorului. in procente.
- defectiune la ventilatorul de racire pt condensator
- etc.
-defectiunile electrice necesita electrician auto
Incarcarea si echilibrarea se poate face doar daca compresorul functioneaza si instalatia se afla in parametri tehnici de
exploatare.
Nu neglijati ,sunt anumite proceduri de facut,legenda cu lasa-l sa mearga pe automat ,e doar o legenda,constatarea o faceti in
primavara cand e blocat compresorul.
Program 08 - 20 .
//Din lipsa de timp nu raspund la mesajele transmise pe OLX\\
Contact 0-7*2+4 *1-7:3 8+1*3