Descriere
Pachet Hardware + Software pentru vanzare, gestiune, contabilitate primara, facturare, raportare pentru: Pub / Restaurant / Bar /
Cafenea / Fast-Food / Pizzerie / Terasa / Cofetarie / Salon de Evenimente / Catering / Food Truck (Rulota) / Stand oferit de
ARI-Studio:
Monitor Touchscreen 15" , 1 an garantie
+
Unitate PC Desktop SFF (dimensiuni reduse), Intel Core i3, 80/160/250 GB HDD, 2GB RAM, refurbished, 3 ani garantie
+
Software UnityPOS pentru gestiune si vanzare pub/restaurant
Pret pachet Pub: 2490.00 (toate taxele incluse).
Pret pachet Restaurant: 2690.00 (toate taxele incluse).
GRATUIT: Licenta Windows 10, Tastatura, Mouse, Instalare, Configurare, Training, Garantie (pana la 3 ani) si Transport cu Fan
Courier.
Mentenanta gratuita 30 zile pentru software.
Se ofera factura.
* VEZI SI PACHETELE CE CONTIN DOAR SOFTWARE PENTRU VANZARE (FARA GESTIUNE):
300.00 lei discount din pretul pachetului
* VEZI SI PACHETELE CU SOFTWARE PENTRU RECEPTIE
Oferta disponibila in limita stocului. Hardware-ul si software-ul se pot achizitiona si separat.
ARI-Studio comercializeaza o gama variata de hardware si software HoReCa, respectiv echipamente IT&C. Contactati-ne pentru
detalii:
- - -
Detalii Software UnityPOS:
Sistemul UnityPOS este gandit ca un tot unitar, acoperind impreuna cu modulele disponibile toate activititatile legate de vanzarea
in restaurant, incepand cu introducerea in gestiune a produselor si terminand cu tiparirea bonului fiscal si eliberarea mesei.
- numar nelimitat de produse, categorii, gestiuni, etc.
- numar nelimitat de sali, si mese (plan de mese configurabil)
- permite adaugarea mai multor sectii cu conectare la imprimante termice sau tablete
- procesul de vanzare al produselor este unul rapid si usor
- posibilitate de grupare a produselor pe bon in functie de ordinea de servire
- gestionare a rebuturilor
- acordare discount pe produs/pe nota de plata, vanzare pe protocol
- nota de plata fractionata
- scadere automata a stocurilor
- intocmire retetar
- intocmire documente de contabilitate primara (NIR, Bon Consum, Bon Transfer, Registru de casa, Raport de gestiune, Inventar,
etc.)
- intocmire facturi
- rapoarte si statistici financiare si administrative
- alerta stocuri
- permite accesul din online
- dispune de module suplimentare: Modul Unity Tablet (ospatarii preiau comanda direct pe tableta - scurteaza timpii de servire);
Modul Tableta Sectie (transmiterea automata a comenzilor catre sectii prin intermediul tabletelor - asigura feedbackul intre
bucatar si ospatar); Modul Livrare (stocare clienti in baa de date, cautare dupa telefon, tiparire date de livrare pe bonul
comanda si nota de plata)
- se poate conecta cu sistemul pentru receptie pesniuni/hoteluri UnityBooking pentru a realiza plata pe credit (pe factura camerei
la check-out) si pentru a gestiona mesele incluse in pachetele de cazare.
Cafenea / Fast-Food / Pizzerie / Terasa / Cofetarie / Salon de Evenimente / Catering / Food Truck (Rulota) / Stand oferit de
ARI-Studio:
Monitor Touchscreen 15" , 1 an garantie
+
Unitate PC Desktop SFF (dimensiuni reduse), Intel Core i3, 80/160/250 GB HDD, 2GB RAM, refurbished, 3 ani garantie
+
Software UnityPOS pentru gestiune si vanzare pub/restaurant
Pret pachet Pub: 2490.00 (toate taxele incluse).
Pret pachet Restaurant: 2690.00 (toate taxele incluse).
GRATUIT: Licenta Windows 10, Tastatura, Mouse, Instalare, Configurare, Training, Garantie (pana la 3 ani) si Transport cu Fan
Courier.
Mentenanta gratuita 30 zile pentru software.
Se ofera factura.
* VEZI SI PACHETELE CE CONTIN DOAR SOFTWARE PENTRU VANZARE (FARA GESTIUNE):
300.00 lei discount din pretul pachetului
* VEZI SI PACHETELE CU SOFTWARE PENTRU RECEPTIE
Oferta disponibila in limita stocului. Hardware-ul si software-ul se pot achizitiona si separat.
ARI-Studio comercializeaza o gama variata de hardware si software HoReCa, respectiv echipamente IT&C. Contactati-ne pentru
detalii:
- - -
Detalii Software UnityPOS:
Sistemul UnityPOS este gandit ca un tot unitar, acoperind impreuna cu modulele disponibile toate activititatile legate de vanzarea
in restaurant, incepand cu introducerea in gestiune a produselor si terminand cu tiparirea bonului fiscal si eliberarea mesei.
- numar nelimitat de produse, categorii, gestiuni, etc.
- numar nelimitat de sali, si mese (plan de mese configurabil)
- permite adaugarea mai multor sectii cu conectare la imprimante termice sau tablete
- procesul de vanzare al produselor este unul rapid si usor
- posibilitate de grupare a produselor pe bon in functie de ordinea de servire
- gestionare a rebuturilor
- acordare discount pe produs/pe nota de plata, vanzare pe protocol
- nota de plata fractionata
- scadere automata a stocurilor
- intocmire retetar
- intocmire documente de contabilitate primara (NIR, Bon Consum, Bon Transfer, Registru de casa, Raport de gestiune, Inventar,
etc.)
- intocmire facturi
- rapoarte si statistici financiare si administrative
- alerta stocuri
- permite accesul din online
- dispune de module suplimentare: Modul Unity Tablet (ospatarii preiau comanda direct pe tableta - scurteaza timpii de servire);
Modul Tableta Sectie (transmiterea automata a comenzilor catre sectii prin intermediul tabletelor - asigura feedbackul intre
bucatar si ospatar); Modul Livrare (stocare clienti in baa de date, cautare dupa telefon, tiparire date de livrare pe bonul
comanda si nota de plata)
- se poate conecta cu sistemul pentru receptie pesniuni/hoteluri UnityBooking pentru a realiza plata pe credit (pe factura camerei
la check-out) si pentru a gestiona mesele incluse in pachetele de cazare.
Se incarca pagina