Spațiu de birou frumos proiectat pentru 5 persoană în Spaces Campus 6
Adaugat la 08:21, 24 Noiembrie 2024
Vanzare/Inchiriere: Inchiriere
Suprafata utila: 30 m²
Descriere
Accesați spații de birou frumos proiectate, create pentru a ajuta echipele de cinci persoane să prospere.
Amplasare perfectă pentru succesul afacerii
Centrul Spaces Campus 6 este situat în partea central-vestică a orașului București, lângă zona rezidențială Cotroceni și aproape
de Universitatea Politehnica, o zonă populară a Bucureștiului, oferind acces ușor la mijloacele de transport în comun: autobuze,
tramvaie și stații de metrou (stația Politehnica din centrul Unirii).
Centrul Spaces Campus 6 se află în apropiere de centrul comercial Afi Palace Cotroceni, unde puteți găsi numeroase spații
comerciale, magazine, restaurante, cafenele, movieplex, zonă de divertisment, magazine alimentare, săli de sport, saloane de
înfrumusețare, supermarket, spălătorie, spații de parcare , servicii de îngrijire medicală etc. De la centrul de afaceri este
foarte ușor să ajungeți cu metroul în Piața Unirii - în doar 10 minute, dar și pe jos până la Grădina Botanică, Universitatea
Politehnica, Muzeul Cotroceni. Alte facilități: bănci, teren de tenis și fotbal, parcul Politehnica.
Creați și personalizați un mediu cu dimensiuni perfecte pentru o echipă de 5 angajați cu 30 m2 de spațiu de birou privat în Spaces
Campus 6. Birourile noastre mari sunt furnizate la cheie (utilitati, mobilier, curatenie, securitate, asistenta receptive, wifi si
telefonie), accesibile nonstop și includ acces nelimitat la lucru în comun la clubul nostru de afaceri în timpul programului de
lucru. Și, pentru că știm cât de rapid se pot schimba afacerile, nu vă vom cere niciodată să încheiați un contract pe viață –
condițiile noastre contractuale sunt flexibile și personalizate după nevoile dvs. specifice.
Birourile private Spaces includ:
* Acces la rețeaua noastră globală cu mii de locații în toată lumea
* Recepție și echipă de asistență prietenoasă
* Tehnologie și Wi-Fi securizat, destinate afacerilor
* Imprimante și acces la asistență din partea administratorului
* Curățenie, utilități și pază
* Spațiu de birou disponibil cu ora, pe zi sau lunar
* Evenimente regulate de socializare și comunitare
* Rezervare și gestionare facilă a conturilor prin intermediul aplicației noastre
* Configurații personalizabile și flexibile
* Spații de lucru care amplifică și evoluează alături de afacerea dvs.
* Mobilier ergonomic de înaltă calitate
* Access 24/7
* Acces suplimentar la 75 m2 de spațiu de lucru în comun
* Prețurile încep de la 6540RON
*Prețul este în funcție de disponibilitate.
**Pentru informarea dvs., toate imaginile din această enumerare provin din locațiile Spaces, dar este posibil să nu corespundă cu
aceasta.
Contactați-ne